tisdag, november 17, 2009

FÖRVIRRAD

JAg är förvirrad, har huvudvärk, stressad, FÖRKYLD och ont i halsen, magen + halsbränna och illamående.. så jag säger sorry för dålig uppdatering idag men har haft fullt upp. När pappa åkte härifrån satt jag igång och tvättade och nu hänger allt på torkstället efter 2 maskiner tvätt. Som sagt, skönt med tvättmaskin i lägenheten. När Tobias kom hem från skolan hade jag gjort i ordning fika, bullar, wiernerbröd man gör i ugnen och 4 sortes kakor. Mamma kom och fikade då efter jobbet också.
Sen har mamma puttsat alla speglar som jag verkligen inte fick till, så tack mammsen!


När Tobias åkte till jobbet kom kusin Cathrine hit och umgicks med mig, vi åt tillsammans och kollade på Twilight filmen, sen satt vi vid datorerna och kollade en massa på Internet, skratta så vi höll på att dö. Sen kom halsbrännan tillbaka och illamåendet så det vart lugnt på slutet.

När hon åkte hem åkte jag och tankade bilen och hämtade Tobias från jobbet nu kl 21:00.

Vi ska strax sova för vi ska upp 6 i morgon för 07:00 ska vi va hemma hos pappa, då ska vi till kungsgården! Efter det åker jag hem till pappa och mamma och städar ut resten från mitt rum.

Fikat som jag bjöd på idag!

GODNATT GOTT FOLK!







Inga kommentarer: