måndag, november 16, 2009

SANDIE KORSCHECK

RIKTIGA NAMN: Sandra Korscheck , ända sedan jag gick i 6:an på mellanstadiet har alla kallat mig Sandy, Sandie så det har blivit så.
ÅLDER: 20 år, fyllde det den 16 Juli i somras.
BOR: Hofors- Gävleborgs län
INTRESSEN: Musik, Tatueringar, Resa och, Piercingar, Måla, djur.
TATUERINGAR:
1. 2 stjärnor som sitter ihop runt högra armbågen
2. En sol med jingjang-märke i på ryggen
3. En G-klav bakom höger öra. G-klav står för gitarr.
4. 3 kinatecken på höger vad.
5. Texten Hilf Mir Fliegen på höger fot.
6. En tjock stjärna på insidan av höger vad, längst ner mot foten.
7. Mitt efternamn på ryggen, en liten bit under nacken, över solen.
PIERCINGAR: Septum (koring i näsan), Pluppar i båda näsvingarna, Labret (underläppen i mitten), öronen, Madonna (överläppen på sidan).
FAMILJ: Pappa Leif, Mamma Arja, Bror Mattias, Syster Nina och bror Andrej.
POJKVÄN: Tobias Piippolainen, vi är förlovad och bor ihop i Hofors.

LINJE I GYMNASIET? Jag gick Handels & Adm
inistrationsprogrammet, Psykologi, Digital Foto och Kommunikation.
DRÖMJOBB? Jobba utomlands som turistledare eller jobba på Resebyrå, något inom turism. Om inte det så öppna eget företag, en hådrocksaffär där jag kan pierca. Eller bli frisör.
FRAMTID? Bo i hus med min älskling och vara frisk och må bra, ha drömjobbet och några barn.
FAVORITDJUR? Råtta, möss och katter.
FAVORITFÄRG? Svart
MUSIKSMAK? Hårdrock. Mötley Crue, marilyn manson, Turbonegro, Iron Maiden, Guns n roses m.m
KLÄDSTIL? Mjukiskläder eller Rock.

Nu fick ni reda på lite saker iallafall, om ni undrar något så är det bara fråga.

Inga kommentarer: