måndag, november 16, 2009

091116

Godmorgon gott folk! Vaknade vid 9 tiden och gick upp och diskade, sen åkte jag ner till mamma och pappa och här sitter jag nu. Tobias är i skolan nu och kommer hem i eftermiddag, skönt att han är ledig från jobbet idag så vi kan mysa med filmer hela dagen. Det är världens dimma ute idag, man ser ingenting nästan.

Uppdaterade inge mer igår. Efter att svärfar åkt hem så gjorde vi mat, finsk korvsoppa och pannkaka. Det vart jättegott, sen åkte vi till mamma och höll henne sällskap och åt fruktsallad tills pappa kom hem 22:00. Vi vart kvar tills tolv innan vi åkte hem. Hann städa ut en jäkla massa från mitt gamla rum igår också. Ska fortsätta lite nu idag när jag ändå är här.

Här i bloggen idag ska jag ha lite frågor om mig själv och allt som rör sig omkring det så ni som nyss börjat läsa bloggen kan lära känna mig lite. Har sett att antalet unika läsare har ökat på dom 2 senaste veckorna. Om ni har nå frågor så är det bara ställa dom i kommentarsfältet!

Nu ska jag sitter med mobilen i handen och vänta tills jag får svar av älsklingsJenni som inte hört av sig idag, hon kanske har fått lilla Nova nu.. vem vet?! Sen får jag säga Grattis till Annso som ska få barn nästa sommar. Önskar er all lycka till dig och Tomas!

NÄÄÄ... Nu ska jag hjälpa pappa... med mobilen i högsta hugg.


Inga kommentarer: