torsdag, november 26, 2009

"SVIN" INFLUENSASPRUTAN

Är hemma i lägenheten nu och har precis gjort Tobias mätt och belåten med ost & skinksås och pasta. Jag är jättetrött och har ont i huvudet, min arm är helt öm och spänner i den. Blir ju inte bättre av att jag vart förkyld nu i 2 månaders tid heller, när ska förkylningen gå över tro?
Får se hur jag mår i morgon med armen, men tror inte det kommer bli nå större problem.
Har inte tid att vara sjuk heller för i morgon ska jag julpynta här hemma och STORSTÄDA varenda meter, På Lördag ska jag fylla i min tatuering, sen fyller svärmor år så vi ska dit till Sandviken, på kvällen ska vi till svärfar och äta också i Sandviken.
På Söndag jobbar Tobias hela dagen, då är det 1a advent också, tiden bara rinner iväg. Måste tvätta 3 vändor i morgon också, Tobias går i skolan och jobbar så han åker 07:00 i morgon och kommer hem 20:00, då blir det Idol hos mamma och pappa sen lägga sig i tid eftersom man ska upp 07:30 så man hinner duscha och fixa sig innan man ska iväg.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa, Tobias är snäll som diskar iallafall. Mitt huvud dunkar sönder snart SÅ nu säger jag GODNATT!

Inga kommentarer: