lördag, november 21, 2009

STÄDNING

Just nu håller vi på att storstäda här hemma i lägenheten. Tobias har dammtorkat hela vardagsrummet och dammsugit, nu ska han torka golvet också. Jag har dammtorkat, dammsugit och tvättat golvet i köket, sovrummet och toaletten. Har i en tvätt nu också med handdukar så när det är klart ska jag hänga upp dom.


Vi är så duktiga. Jag har till och med gjort rent varje skåp inuti och gjort rent varenda kakelplatta i toaletten plus alla dörrar i lägenheten och tavlor. Har torkat rent alla speglar och fixar i alla skåp där det är tusentals saker. Alla mattor är ute på vädring nu så jag är klar med min del av städningen, därför jag tog mig tid att sätta mig här en stund.

När vi är klar med allt vet vi inte riktigt va vi ska göra. Jag vill hitta på något idag, men vet inte vad. Tobias vill också göra något, så om ni har lust att hitta på något hör av er så kan vi bestämma något!

Inga kommentarer: