söndag, november 08, 2009

SÖNDAGSMYS

Åh vilken trevlig kväll jag haft det. Var ju hos brorsan i Torsåker och kollade på deras nya hus, sen åkte jag hem och åt med mamma och pappa. Hämtade Tobias vid 19 tiden, sen åkte vi hem till oss så han fick äta och sen plockade vi i ordning innan vi åkte ner till mamma och pappa igen.

Så nu har vi kollat på Ensam mamma söker och jag är SÅ glad att Ulrika valde "fotbolls"Lasse. Dom passar så bra ihop tycker jag. Vi åt ost och kex, sen fruktsallad med glass, riktigt mysigt. Vi ska sova här inatt för då har Tobias närmare till sin buss han ska ta till skolan i morgon eftersom han börjar så tidigt. Och då slipper jag köra han till bussen, här är det gångavstånd på 2 minuter. Plus att pappa jobbar natt så slipper mamma sova ensam i huset inatt.

I morgon ska jag göra ganska mycket saker, så går upp 06:00 senast med Tobias och äter frukost. Sen ska jag åka till lägenheten och städa, plocka upp några påsar med kläder, gå igenom massa skåp där jag lagt kablar, sen ska jag tvätta. Ska eventuellt åka till Sandviken en sväng mot kvällningen också och göra en sak, men det får vi se hur det blir med det. Nu ska Tobias ha datorn, så vi hörs i morgon. GODNATT

Äkta kärlek!

Inga kommentarer: