söndag, november 29, 2009

JULBAK

Sådärja, är hos mamma och pappa och har precis gjort julstjärnor här hemma, så nu har jag en stod låda full med goda julstjärnor som ska med hem till min och Tobias frys.

Birgitta, Lennart, bror Andrej med hans flickvän och hennes ena son är här nu så det blir fika strax med saffranskaka som mamma bakat och julstjärnor. Mysig första adventfika.

Har fått jättefina svarta 6-kantiga tallrikar, kaffekoppar m fat och allting av Ann-sofie som Birgitta hade med sig hit, så jäkla snäll och hur fint som helst. har ju alltid vart ute efter svart porsling, *glad*

När jag kommer hem ska jag ladda in kort så får ni se steg för steg hur man gör julstjärnor, recept på degen skickas till er mail om ni kommenterar att ni vill ha den, glöm ej skicka er mail då! Men mer om det när jag är hemma, Dags för fika!

Bild lånad från Google.se

Inga kommentarer: