måndag, november 23, 2009

091123

Hej alla! Igår vart det inge mer uppdatering och inte idag heller.
Ska försöka bli bättre på det eftersom jag ändå är arbetslös, men det finns så mycket man lär göra ändå!

Idag har jag städat rent hela mitt rum nere i källaren hos mamma och pappa. Bara några saker som återstår att göra sen är det klart. Har även lite möbler som ska säljas därifrån. En jättefin bäddsoffa, man viker ner ryggstödet så blir det en 120 säng. Inte mycket suttit i den soffan och högst 10 gånger någon sovit i den. Har användt filt över också så den är som ny! Under den finns förvaringsställe också, bilder kommer ut i morgon på möblerna!

Nu är Tobias på jobbet och jag är hos mamma och pappa, ska snart baka GRÄDDKOLA som jag kan fylla mina små söta burkar med hemma som jag köpte igår. Är exakt sånna som på bilden här brevid! Längtar tills jag får pynta till det där hemma, julgran med allt i svart och silver och julbaka.

Händer lite olika saker i veckan nu som blir roligt. Svärmor fyller jämt, min morbrors fru fyller jämt och en massa mer saker! Nää nu ska jag baka, hörs senare!

Inga kommentarer: