tisdag, november 17, 2009

091117

God dag allesammans! Vaknade vid 7 tiden i morse men kom inte upp förns halv 8 tiden. Då åt jag och Tobias frukost. Sen har vi småstädat här hemma idag och till lunch gjorde vi kyckling med wockgrönsaker och sen äggnudlar till som vi blandade i, sen lite matlagningsgrädde. Mumsigt gott.

NU är pappa här och ska hjälpa oss med kanalerna till tvn! Snälla någon som vet nå billiga platt-TVn? Vi pallar inte se på tv på en sån här liten.

Ska hjälp pappa nu sen tvätta! hörs om ett tag.

2 kommentarer:

Jenni sa...

Jag har kommenterat det du skrev i min blogg, in där och kolla! :)

Jenni sa...

Asså varför köper ni inte på avbetalning från Media markt? :S Ni kan välja att betala skit lite varje månad. Jag tror Christian och jag betalade 240 kr för vår tv förut och det är ingen ränta alls där (men vi hade bara den på avbetalning 1 gång, sen betalade vi in alla pengar på en gång för vi fick skatteåterbäring)