onsdag, november 11, 2009

GENOM ÅREN

Här har ni lite bilder på mig sen 2005 till 2009. Roligt hår man har haft genom tiderna, men har haft ännu mer olika frisyrer och färger än dom här bilderna men tog några bara.

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STORT!

Röd lugg, svart överhår och vitt underhår.
Bilden till höger hade jag satt i vit hårförlängning.
Blondt jättefint långt, tjock hår och brunt under.
Gick i 9:an då och bilden till höger hade dom klippt av mig allt hår till skolavslutningen
och färgat underhåret illrött, började bleka underhåret då som ni ser, tappade massa hår
så hade kort där på hösten.
Blekte underhår ännu mer ljust och fortsatt med svart överhår.
Hösten 1a året i gymnasiet färgade jag håret helsvart.
Haft dreads i håret förut, vita och svarta.
Helsvart hår har jag idag, Håller på att låta det växa ut.
När det är den längd jag vill ha på håret ska jag bleka ner det och färga i någon fin brun färg
och göra ljusa slingor.

Roligt med bilder sen så många år tillbaka.
Vilken frisyr och färg tycker ni att jag passar i bäst ?
Vilken färg och frisyr tycker ni att jag ska ha?

1 kommentar:

Jenni sa...

Alltså du passar ju skit bra i alla färger! :) Det är jag lite avis på, själv ser jag ut som ett spöke om jag har mörkt hår (för att jag har så ljus hy) Men skulle jag ha ditt hår, skulle jag gå och klippa mig typ så fort jag fick pengar, så du får bort allt det slitna. Sen använda inpackning 1 gång i veckan (2 ggr/vecka om du tvättar håret varje dag) och INTE platta & föna håret vardagligen, bara om det är något speciellt. Och sedan bara låta det vara i 1 år ca. Tro mig, håret blir så pass mycket snyggare och friskare. Det är tråkigt under tiden, men det är värt det!