fredag, november 06, 2009

091106

Godmorgon! Sitter hemma hos mamma och pappa nu, kom precis hit. Skjutsade Tobias till skolan i Sandviken i morse till 09:00. Natten var bra men vi lär ha dörren till sovrummet öppet inatt för det vart jättevarmt.


Nu ska jag plocka ihop småsaker som batterier, kablar till mobilerna så man kan ladda in kort uppe i lägenheten på datorn och sen ska jag skriva upp ett recept på dumlekakor som jag ska baka idag. Ska även plocka ihop med sterio för den ska med upp till lägenheten idag. Sen ska pappa hjälpa mig att sätta upp kökslampan som är touch, frän som fan. Sen ska vi upp med två speglar och sen en ljusgrej på väggen.


Jag skriver senare från lägenheten, får se om Rebecka kommer och hjälper till och bakar idag också. Hoppas, mysigt med besök.




Inga kommentarer: