söndag, november 08, 2009

NY GREJ



  • Jag tar ut mina piercingar innan jag hinner bli 21 år. Dom kommer jag ha kvar tills jag verkligen bestämmer mig för att ta ut dom, t ex får ett jobb som inte tillåter utsmyckning.


  • Jag börjar hata tatueringar och bestämmer mig för att inte göra några fler. Men kan erkänna att härdanefter ska jag verkligen ha bestämt mig för ett motiv innan det sätts på kroppen, ska ju trotts allt ha det resten av mitt liv. + att man kan inte ha nå slarvig tatuering på ett synligt ställe eftersom då är det svårt att få vissa jobb.


  • Jag börjar äta köttbullar eller biffar. Går inte att tugga det, så jäkla äckligt.


  • Jag målar mina naglar röda. Tobias hatar röda naglar och lika jag. Neutrala färger eller svart, that´s it.


Detta är saker som bara inte sker,

vill ni veta mer i morgon?

Inga kommentarer: