onsdag, november 04, 2009

091104

Goodmorning sunshines! Idag vaknade jag upp pigg, glad och utan huvudvärk. Tobias hade sovmorgon tills 11 så han tog inte bussen förns 10:15 så vi fick sova ut idag och båda sov jättegott inatt så denna morgon var mycket lyckad.

Vi åt frukost tillsammans och pratade med pappa. Sen skjutsade jag Tobias till bussen. När jag kom hem gick jag och hämtade tidningen (vi har tidningen en bit bort från vårt hus, om ni inte tror mig fråga Jenni.) Sen har jag suttit och pratat med pappa nu en stund.

Tobias smsade för en stund sedan och dom hade bara en lektion idag, jobbigt att åka 4 mil till Sandviken för en lektion men han får absolut inte missa en lektion för mig såvida han inte ligger hemma och är jättesjuk. Han får en sån bra utbildning, körkort, lastbilskörkort och en massa mer och den linjen passar han så bra så skulle aldrig vilja att han missar något med skolan. Han får Fordonsprogrammet (transport), han ska bli lastbilschaffis.

Nä, nu babblar jag en massa. Är så glad idag. Ska väl gå ner och röjja undan lite i mitt rum och bädda m.m innan Tobias kommer tillbaka hem igen för då ska vi laga mat och mysa hela eftermiddagen för ikväll ska vi iväg på en rolig grej med min kusin Cathrine, VAD?? Det säger jag senare.

Måste också säga STORT GRATTIS till min underbara kompis Sabina som fyller 20 år idag och grattis till henne och hennes trevliga karl Jocke som firar förlovning 1 år idag, hoppas ni får en bra dag tillsammans med er söta dotter Nellie. <3 Bilden är på mig och Sabina för 3 år sedan.

Inga kommentarer: