tisdag, november 24, 2009

BILDER

Här är lite bilder av det jag handlade i Söndags och sen dom goda kolorna jag bakade igårkväll!

Julgranspyntet som jag handlade.
Vår julgran kommer vara i svart och silver, fast själva granen är grön.
Detta är vad jag fick hem med posten för ca 1 vecka sedan som jag lovat att visa
er varje dag. Nämligen så att jag åt en godis och gick världens vassaste trästickabit som
gjorde hål i tungan och allting, så ringde bolaget och dom bad mig skicka in stickan och allt.
Sen kom detta hemma i ett paket och ett brev!
Klippa små bitar papper och snöre som kolorna skulle ligga i.
Världens godaste och enklaste gräddkola att göra.
När julbaket sätter igång ska ni få se bättre bilder och även recepten kommer ut också!

Är hos mamma och pappa nu så ska vara lite social, ni ska få se vad jag fick för ryck och gjorde idag snart!

Inga kommentarer: