torsdag, november 12, 2009

091112

Hej! Sitter i soffan med datorn i knät nu. Tobias är hemma idag för han är inte så pigg men han har hjälpt till att storstädat hela lägenheten. Vi har dammtorkat ALLT, precis ALLT. Sen dammsugit, torkat golvet, hängt ut mattor och städat undan allt så det är snyggt och prydigt i skåp och allt.

Vi har nyss ätit också, gjorde pasta carbonara, vart jättegott och nu har vi mat tills ikväll också om vi inte bara äter något lätt, det visar sig. Ska snart hämta kusin Cathrine från skolan, sen ska vi handla och baka mockarutor. Ikväll ska jag in och hämta mina saker i Sandviken hos W som hon har, ska också hem till mamma och pappa och börja plocka i mitt rum, ska ut med allt därifrån nu innan Söndag hade jag tänkt.


Vi hörs senare, ska hoppa in i duschen nu!

Tobias sa nyss "Gud vilka små söta tår du har."
Jag: Fan va vi behöver pengar nu alltså.

Inga kommentarer: