lördag, november 07, 2009

091107

Godmorgon! Idag är det Lördag och jag vaknade vid 09:30. Gick upp och kokade ägg, kaffe och rostade mackor. Väckte Tobias vid 10 tiden så åt vi frukost med ljus och gud va mysigt det var. Sen satt vi oss vid en varsin dator och läste aftonbladet och kollade på TV. Sen fixade vi oss, bäddade och sen skjutsade jag honom till jobbet till 11, han slutar 18 ikväll så nu sitter jag nere hos mamma och pappa vid datorn. Ska följa med dom upp till kyrkogården och tända ljus sen ska vi och handla lite.

Ska hem och diska och städa undan lite i lägenheten efter det. Sen i eftermiddag kommer mamma, pappa, Birgitta och Lennart upp och ska fika. Har ju massa dumlekakor kvar sen igår.
Förresten så var det jättemysigt igår när Tobias mamma och familj kom och hälsade på, vi satt och fikade och pratade och vi gick en jättefin blomma, ni får se bild på den senare!

Nu ska jag umgås med mamma och pappa, sen plocka lite kläder som jag ska ha med mig upp.

Bilder sen bion i Onsdag!
Jättegoda milkshake jag och kusin drack när vi var och fikade innan bion
Snygga toaletter, en barn och en vuxentoa.
Paranormal Activity, filmen vi såg.
Kusin i bion i Gävle
Cathrine and the chipsmunks

Inga kommentarer: