måndag, november 02, 2009

091102

Hej! Måste börja med att säga GRATTIS till tvillingarna Korscheck, min pappa Leif och hans bror Rainer som fyller år idag. Vart tårta kvar igår från firandet så vi har precis fikat här hemma. Jag, mamma, pappa och Tobias.

I morse gick vi upp vid 07:00 och åt frukost och duschade. Sen åkte vi in till Sandviken jag och Tobias. Han gick till skolan och jag åkte hem till Wicky. Vi satt där och kikade på lägenheter. Sen hämtade jag Tobias från skolan och vi kom precis hem. Ikväll händer det inte så mycket, Tobias ska jobba mellan 17-21. Sen ska jag hämta hem honom, han ska sova här inatt.

Har inte så mycket mer att säga, sorry för att jag uppdaterar så dåligt nu för tiden. Har så fullt upp med annat så jag sitter knappt vid datorn. Hörs senare iallafall!

Inga kommentarer: