lördag, november 21, 2009

TOBIAS = Läskig

Måste berätta vad min karl gör om nätterna, ah förutom att han snarkar och pratar i sömnen då.

Jo, för någon dag sedan har jag plockat med lite saker hemifrån mamma och pappa, ansiktstvål m.m så man får bort sminket och sen hårspray m.m Iallafall, i morse när vi vaknade vid 11 tiden och Tobias sa "Älskling, varför ligger din ansiktstvål under min kudde? "
Han har gått i sömnen inatt!

Det har hänt förut också hemma hos mig då har han hällt ut mina smycketskrin och satt den i sängen och en ljuslykta med sån där grop som man fyller med vatten och olja, den gropen hade han satt på min knäskål.

Kanske man ska sätta min minidator på hans nattduksbord inatt med camen igång på inspelning och se om han går upp eller något. Skulle väl bli skiträdd om han gjorde det!

Inga kommentarer: