tisdag, december 01, 2009

091201

Idag är det 1 December, tiden bara rinner iväg. Snart julafton, Nyårsafton och Tobias 18 års-dag. Önskar att denna vecka kommer gå fort så det blir Fredag och helg för då ska jag försöka rensa min hjärna för då slipper jag ha dessa tankar som jag haft ett bra tag nu eftersom allt är förbi då, det jobbiga!

Idag är jag lite bättre i febern iallafall, tog en alvedon nyss iallafall så den har väl börjat värkat nu 30 minuter senare. Mitt knä är helt åt helvete, vet inte om jag haft av något ledband eller något, kan inte gå knappt och det värker så-in-i-helvete hela tiden, kunde inte sova inatt för på rygg kunde jag inte ligga för benet kunde inte va rakt, på höger sida kan jag inte ligga för influensasprutan har gjort att jag har värsta knölen på armen som gör ont som bara den. Och vänsterben är ju helt kaputt nu satt inatt har Tobias fått sprungit och hämtat kuddar åt mig att lägga under benet, hämtat vatten, alvedon. Bra att man har en snäll pojkvän iallafall.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att fixat mig, plattat igenom hela mitt krullhuve, gjort kyckling, ris och currysås och sen sett på debatt på TVn inom politik. Tobias är på väg hem från Gävle nu, han har vart och fixat nå papper. Får se vad som händer ikväll, han är ju ledig så kanske bio!?
Glömde säga det viktigaste, IDAG SKINER SOLEN UTE men jättekallt.

Ge mig MTV så jag kan se The Hills

Inga kommentarer: