fredag, december 11, 2009

MIDDAG + FEST

Har städat klart här hemma nu men dammsugaren strejka för den var full så har tömt den nu. Ska städa badrummet i morgon för har inte riktigt tid nu. Har duschat och sminkat mig, ska leta kläder strax och försöka få mitt hår att bli tort, har ju ingen hårblås vilket är skitjobbigt men kanske får en i julklapp, vem vet.

Ska på middag i Sandviken kl 18:00 med mina föräldrar, mina syskon och deras flick/pojkvänner, ska bli riktigt trevligt. Vi ska fira mamma och pappa för dom har vart gifta i 2o år igår så. Sen blir det lite som en julklapp med middag från mamma och pappa för syrran och hennes kille ska ju till Berlin över jul och nyår så dom kommer inte hem och äter julbord.

När jag kommer hem från Sandviken så ska jag ta mig en eller några groggar, har inte druckit sen vi var på kryssning i slutet av Juli så det är ett bra tag sedan. Så det är jag värd.

Jag hoppas ni får en bra kväll alla för det ska jag ha, vi hörs när jag är hemma från middagen!

Inga kommentarer: