torsdag, december 10, 2009

0921210

Godmorgon! Idag är jag jätetrött fast jag sovit ut, Tobias drog vid 08:00 i morse och somnade om då men har vaknar i jämna mellanrum ändå. Ligger i sängen med bärbara datorn nu men ska snart gå upp hade jag tänkt.

Dagens planer,
- Göra en kycklinghamburgare till lunch
- Byta vatten och ge bebisarna mat
- Tvätta en maskin mörk tvätt
- Dammsuga lägenheten och dammtorka av överallt
- Träffa Malin 15:30 för att köpa gymkort
- Göra tonfiskbullar, ris och yoghurtsås tills Tobias kommer hem kl 18:00
-Äta fin middag 18:00
-Gå till bruket här i Hofors, alltså "stan" för det är Tomtekväll med massa stånd.
- Hem och dricka glögg, äta brända mandlar, lussebullar och pepparkakor

Så ser min dag nämligen ut, rolig va?
Jag som inte gillar snö annars för det är så kallt, halt och slaskigt ute. Men idag vill jag ha snö, vill få in julkänslan för det är faktiskt exakt 2 veckor kvar tills julafton idag. Bara jag som inte har julkänslan än?

Inga kommentarer: