lördag, december 19, 2009

JENNI HODÈN

Åh vad jag saknar min älskade vän Jenni, finns ingen bättre kompis än henne. Min bästa vän!

Du är så vacker och jag är så glad att du hittat en sån trevlig kille som Christian är och eran dotter Nova är det vackraste bebisen jag någonsin sett och rört vid. Alla dess år tillsammans av skratt, glädje och sjuka samtal är minnen jag vill minnas hela mitt liv ut. Och mer minnen ska skapas. Vi har hela livet framför oss. Thailand nästa vinter, nyår och en massa mer saker, hell yeah vad jag längtar efter dig! Jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra, men det blir nog ändring om något år.

Jag älskar dig Jenní Hodén, min älskade vän!


Jenni och jag för 4 år sedan.
Jenni och jag för 5 år sedan.

Du måste höra av dig också, när du läser detta för måste höra hur ni ska göra över jul, om ni ska stanna i Hofors en sväng nu över jul eller dagarna före/efter.
Måste träffas då isåfall!

1 kommentar:

Jenni sa...

Du är bara för gullig!! LOVE YOU! <3