lördag, december 05, 2009

091205

Idag är det Lördag och på schemat står det STRESSA tills vi ska till 40 års festen! Roligt va?

Tobias står i duschen nu, har klippt han lite. Men han vill ha avrakat hår fast jag tycker det är fint när han har lite hår men han vill ha helt avrakt så smsade brorsan så vi ska dit och låna hans rakappara om 1 timme. Vi ska äta tacopajen som vart kvar sen igår och sen ska vi fixa oss, hänga tvätt som jag tvättar nu och sen städa upp i lägenheten. Kl 16:00 ska vi vara nere hos mamma och pappa, sen ska vi åka strax efter det. Jag ska dock inte dricka något ikväll, tycker inte om alkohol plus att jag ska köra folk dit och hem från festen! Det är min morbror fru som fyller år. Nästa år är det morbrors tur att fylla 40 år! hehe.

Nu ska jag diska undan ostbågsskålen sen igår sen börja platta mitt hår!
Hörs sen innan vi åker!

Inga kommentarer: