måndag, december 21, 2009

FÖRSÄKRINGSKASSAN

Sådärja, nu har jag tagit mig en lång och skön dusch. Gjorde ansiktsmask, hårinpackning och använde mig av Jorgbubbspeeling och jordbubbstvål, så nu luktar jag jättegott. Tobias kommer hem snart också så då ska han få lukta massa på mig, han brukar ligga och sniffa på mitt hår på kvällarna för han tycker alltid det luktar så gott.

Något jag stör mig på är att på Tobias jobb kommer pengarna den 23e, dagen före julafton. Jag skulle fått pengar idag av försäkringskassan men har inte kommit in något än iallafall, hoppas det gör de i morgon för vi lär ut och köpa lite julklappar. Men vet iallafall vad jag ska köpa till alla. Hoppas pengarna kommer i morgon så vi kan åka iväg och handla då så vi slipper vänta tills Tobias får pengar på Ondag.

Allt handlar jämt om pengar, jobbigt!

Inga kommentarer: