onsdag, december 30, 2009

SKIT

Hämtade Tobias från jobbet, sen åkte vi till lägenheten och fixade klart nästan allt i köket.
Nu behövs bara en släpvagn så man kan åka dit med alla möbler. Men behöver fortfarande gardinstänger, ny tv, köksbord och stolar och plastblommor, är en jävla massa som behövs. Men tills vidare får vi ha gammalt skit, min gamla soffa m.m Men thats life.

Kollade precis på Internet om öppentider och Ikea är stängt i morgon så får bli en vända till Jysk, DollarStore och Rusta istället. Behöver ju en kaffekokare och en micro.
Annars i morgon tänker jag inte fira nyår alls, inget jag bryr mig om. Vill hellre fixa med lägenheten, men ska iallafall äta lite gott med mamma, pappa och Tobias.

Nu ska jag snart lägga mig så man kommer upp i tid, inte öppet så längre i morgon i affärerna. GODNATT

GE MIG PENGAR, låt mig vinna 10 000 kr åtminstonde så man kan köpa köksbord och en tv.

Inga kommentarer: