torsdag, december 24, 2009

091224

Godmorgon! Idag är det JULAFTON och det känns bra men stressigt. Har precis vaknat och sitter med svart färg i min utväxt på håret, hatar verkligen att få mörkbrun utväxt från det svarta, men snart är det borta!

Ska väl duscha ut färgen nu och fixa mig, sen ser min dag ut såhär..

-Min morbror, hans fru och hennes syster och min kusin David kommer hit för morgonfika.
- Jag och Tobias ska åka till Sandviken hem till hans pappa för att vara där en stund och ge julklapp m.m
- Åka till mormor och hälsa på.
- JULBORD hemma här hos mamma och pappa med familjen, Tobias, syskonen m.m
- JULKLAPPAR
-Syster Nina och hennes Andreas kommer hit.
-Kalle Anka
- Sen umgås med familj, syskon m.m resten av kvällen.

Blir att fira lite julafton när vi åker ner till Stockholm sen under nyår med Tobias mammas familj, kryssning snart också. Fullt upp varje dag nu ända tills 3-4 Januari!

Ska försöka uppdatera så mycket som det går idag med bilder och allt som händer, hoppas ni följer min julafton!

GOD JUL på er alla!

1 kommentar:

Caroline sa...

Ska jag inte fira nyår mer er? .. :( Om ni ska fira med Tobbes mamma.