måndag, december 21, 2009

GOODNIGHT!

Gjort min lilla älskling mätt och belåten och han har fått kollat allt han ville på datorn. Nu sitter han och pappa nere i källaren (i vår lilla 1:a som mamma kallar det)Dom har kopplat in min tv där nere, mysigt att ligga i sängen och se på tv nu på kvällarna. Vi har bestämt oss att flytta till 1 januari, hinner inte nu före jul och mellandagarna ska vi på kryssning, sen ska vi bestämma in en stockholmstripp efter nyår, sen fyller Tobias 18 den 2 Januari, så fullt upp kommer det bli varje dag nu!

Nu ska jag gå ner och hålla gubbarna sällskap, sen blir det film för mig och Tobias!
I morgon händer ganska mycket, ska upp kl 08:00 för att ringa samtal, sen ska vi planera dagen jag och Tobias, han ska inte till skolan för nu är det jullov för honom men han ska jobba i morgonkväll sista dagen nu före jul!

Älskar min Tobias!

GODNATT!

Inga kommentarer: