onsdag, december 16, 2009

TIME TO SAY GOODNIGHT

Har vart en skön kväll. Pratade med Jenni om allt lite bekymmer jag har, Tack gumman för att du alltid lyssnar och hjälper mig med problem, du är guld värd! Kommer aldrig kunna förklara hur mycket du betyder för mig vännen! Du är den bästa..

Efter Bonde Söker Fru gjorde jag kvällsmat till mig och Tobias, han kom hem från jobbet då. Nu har vi sett på en film och kollat på TV. Ska hoppa i säng nu, är trött i huvudet. I morgon ska jag äntligen iväg från Hofors och våra små möss ska få åka till mormor och morfar sin (mamma och pappa) för det är så kallt hos oss fast vi har högsta värmen på, dom kommer inte ut ur huset och äter eller något. Dom fryser nog för dom har bäddat in sig rejält.

Nää nu måste jag lägga mig! I morgon lär jag komma ihåg strykbrädan från mamma för jag vill stryka alla lakan som hänger på tork.

1 kommentar:

Jenni sa...

Du betyder sjukt mycket för MIG!! Du är bäst, finns ingen som du <3 Du och jag mot allt! Kommer alltid finnas vid din sida, oavsett vad som händer. Behöver du någon gång hjälp så hör av dig till mig, jag hjälper dig så gott jag kan (skäms inte att fråga om att låna pengar om ni skulle behöva det någon gång, jag vet hur det är ibland) Sov så gott snuttan!