onsdag, december 09, 2009

091209

Vaknade för 2 timmar sedan och har gett våra småbarn mat nyss sen ringde Tobias underbara mamma och pratade lite, alltid lika trevligt att prata med henne. Bättre svärmor får man leta efter kan jag säga, så snäll, omtänksam, lättsam att prata med, vacker och rolig.

Gick in och läste Jenni´s blogg och såg en bild på mig och en text, jag blev så glad. Det gick rakt in i hjärtat på mig och tårarna började rinna direkt. Du har SÅ rätt Jenni, synd att vi bor långt ifrån varandra och tur att det finns mobilen och datorer så vi kan hålla kontakten. Och jag HOPPAS av hela mitt hjärta att en dag sitter vid där tillsammans på en varsin balkong, GRANNAR tills vi dör. Du är den bästa vännen man kan ha, och jag är glad att vi kännt varandra i så MÅÅÅÅNGA ÅR, lågstadiet, det var så vår vänskap började och sluta kommer inte ens döden ta ifrån oss! Jag ser fram emot mååånga många år av vänskap med dig.
Jag älskar dig Jenni!

HÄR kan ni läsa det hon skrev!

Inga kommentarer: