onsdag, december 16, 2009

091216

Idag har jag varit 20 år i 5 månader! Det är 8 dagar kvar till julafton och 12 dagar kvar tills jag ska på kryssning.

I morse vaknade jag på ett sätt jag vill vakna till varje dag resten av mitt liv. Tobias höll om mig och vaknade av att han låg och pussade på mig massa. Underbart! Han är påväg hem från skolan nu och på vägen hem ska han handla lite, sötnosen min! Jag ska börja med mat nu, cornfilé (smakar som kyckling), ris och sweet and sour-sås med ananas i. Ska steka wookgrönsaker till också.

Idag skiner iallafall solen, snöar ingenting nu men det kommer väl till kvällen. Ska gå ut och känna på balkongen om det är kallt ute annars blir det nog en promenad idag! Tobias ska jobba ikväll så får se vad jag gör då, om det inte är så halt ute åker jag ner till mamma och pappa annars stannar jag hemma. Ska egentligen tatuera mig idag också me får se hur det blir med det.

Dags att börja med maten! Hörs om en stund..

Inga kommentarer: