fredag, december 11, 2009

091211

Igårkväll drack jag och Tobias glögg med russin i, åt pepparkakor och satt vid en varsin dator i knät. Mysig kväll. I dag vaknade jahg 11:00, skönt att kunna sova ut fast Tobias åker till skolan tidigt, kunde inte det förut så jag gick upp 06:00 och sen var jag vaken sen dess.


Idag har jag iallafall städat nästan hela lägenheten, har dammsugningen kvar och sen toaletten. Har ätit varma mackor med fetaost och paprika. Ska väl städa klart snart men kollar på utförsåkning nu på tvn. Ska slänga i en tvätt nu med sängkläder, måste ju byta 1 gång i månaden minst ju.


Undra när Tobias kommer hem från skolan då, tänkte göra fika tills dess så får se. Ska hinna hålla på med våra bebisar också, ta upp dom i sängen så dom får springa av sig lite men dom sover fortfarande, ska tända på glasskåpet som är brevid dom så då kommer dom nog fram direkt när det blir ljust åt dom.

Ikväll ska jag och Tobias iväg på middag, varför,med vilka och vart får ni reda på senare!

1 kommentar:

Jenni sa...

Fan vilken fin bild! Ta ur plupparna i näsvingarna, det passade du med som fan. Koringen var fin som fan utan dom där plupparna. Puss <3