måndag, december 28, 2009

091228

Godmorgon! Vaknade upp i världens snöoväder men det gör mig inte så mycket förutom om bussen fläskar påvägen ner till hamnen i Stockholm där vår båt går ifrån. Men det ska nog gå bra ska ni se. Jag och Tobias klarade ju av att åka hem i mörkret i världens snökaos.

Har iallafall duschat, blåst håret, plattat håret, sminkat mig och packat klart. Vart ganska sent igårkväll iallafall för jag och Tobias fassnade med en kortlek i handen tills klockan hade passerat midnatt. Men nu är jag uppe och snart klar. Ska ner och leta på nå strumpbyxor eller något man kan ha under jeansen för det är så kallt med bara jeans. Sen ska jag byta om resten också. Ska ha min nya skinnjacka på mig idag, den är så fin, sen blir de blå jeans, svart långt linne och en stickad svart tröja över och converseskor.

Ska fixa färdigt det sista nu. Vår buss mot Stockholm går kl 10:00 från Hofors och innan det ska jag också hinna in och handla en liten hårspray, ta ut pengar och köpa en festis till bussresan.

Ha en bra dag nu alla så hörs vi när jag är i hytten sen, har ju med min minidator.

Vet inte hur många gånger jag varit iväg på kryssning.
Åkt flera gånger om året ända sen jag var 1 år.
Älskar havet, Åland/Finland och åka båt, så himla mysigt.

Inga kommentarer: