tisdag, december 22, 2009

091222

Goddag! Idag är jag stressad som fan, har skjutsat pappa till jobbet för att jag skulle få ha bilen för jag och Tobias har vart i Kungsgården och kollat på lägenhet, dock för dyr för att vara gammal.
Men skulle kunna tänka mig att bo där men hade räknat med något helt annat kan jag ju säga.

Hur som helst så ska jag skjutsa Tobias till jobbet snart, sen ska jag hämta han kl 21:00. Då ska vi träffa Jenni, Christian och lilla Nova för att ge Novas julklapp till henne, men den får hon öppna på julafton. Sen ska jag iväg på ett ärende innan vi ska hämta pappa kl 22:00, sen ska jag hem och sova. I morgon ska jag iväg och handla julklappar sen sätta i hårförläning på Melisa.

Nu ska jag göra kaffe och se på tv med Tobias, han är allmänt surig idag, jobbigt men man kan inte vara på humör alla dagar. Fast det håller ju inte vissa med om ;), vist brudar?

Inga kommentarer: