lördag, december 19, 2009

091219

Godmorgon! Inatt har katten legat och tagit upp hela sängen, så har knappt kunnat sova.

Har gjort frukost åt Tobias som snart ska till jobbet, äggröra, korvslantar, rostat bröd och kaffe. Matlådan är klar. Han irriterar mig hela tiden också, är det tacken för att man fixar allting, han behöver inte göra någonting alls någongång, jag städar, lagar mat, tvättar, diskar, skjutsar han till bussen och jobbet, hämtar han och allting. Sen irriterar han mig jämt och ständigt, allt han vet att jag mår dåligt av som t ex när någon tuggar tuggummi och drar med det, spyr direkt. Och han fiser mig rakt i ansiktet så jag spyr. Känns som han vill irritera mig hela tiden, driva mig till vansinne. Är trött på att gå runt och plocka efter han hela tiden, han lämnar ALLT efter sig.

Är allergisk mot katterna, mössen, bor i en kall källare fast dom eldar hela tiden, sover i en dubbelt så liten säng som vi gjort nu sedan vi bodde själv ett tag, Tobias gnäller på allt jag gör fast jag inte gör något fel och sen morsan och farsans gnäll och all hjälp dom ska ha hela tiden.
Hela min dag idag är förstörd, ska sätta mig och spy galla snart för jag mår så illa sen ska jag lägga mig och sova hela jävla dagen!

BLIR INGE MER UPPDATERING HÄR IDAG, så ni nyfikna äckliga Hoforsbor kan bara sticka och fara. Och ni två brudar, ni är så jävla snuskigt lika så ni passar bra ihop att umgås. NI snackar lika mycket skit om varandra hela tiden så ni passar så bra ihop, ni kan ju leta könssjukdommar på varandra som en av er sa!

Justja, pga att det är så halt ute nu så folk åker åt helvete.. SKRATTAR SIST, SKRATTAR BÄST!

Inga kommentarer: