torsdag, december 24, 2009

BILDER

Gud så nöjd jag vart med mina julklappar. Fick..
- Presentkort på HM och IKEA
- Vegetarisk kokbok (fanns mkt bra i den)
- Adidaströja (äkta)
- Jättefina tjocka stickade strumpor med rosetter
- Hårblås
- Den traditionella jultallriken
Sen fick Tobias och jag en Dammsugare tillsammans av hans pappa!

Efter att vi hade öppnat julklappar och ätit julbord åkte jag och Tobias till Sandviken till svärfar och åt gröt och kollade på TV, vart inge Kalle Anka i år men det får man leva med.
När vi kom hem igen så kom syster Nina och hennes kille Andreas hit så nu har vi fikat och ska åka iväg till mormor en vända. Sen ska vi hem och bara chilla resten av kvällen.

Lite bilder...
Lite av det varma ifrån julbordet.
Andreas och min syster Nina
Brorsan Andrej lekte tomte.
Tobias och hans pappa.
Julgodis och dom traditionella jultallrikarna med tysk julgodis
Lite av det kalla från julbordet
Ett måste är JULSKINKAN
Min kisse.

Nu är det dags att åka till mormor!

Inga kommentarer: