måndag, december 21, 2009

091221

Godmorgon! Nu är man vaken då, Måndag idag och jag hoppas HoforsHus ringer om lägenhet. Om inte så ringer jag dom. Massa saker jag lär göra idag också.

Såhär ser min dag ut!
- Äta frukost nu och ta min första tablett av tillskottet.
- Gå ut och gå en vända för frisk luft, känner att jag behöver det och det snöar ingenting nu.
- Ringa HoforsHus och fråga om dom kollat på min ansökanlapp om lägenhet.
- Åka till Andrej och leta på en film som ska lämnas in idag.
- Åka och handla med pappa.
- Göra ren buren till småbebismössen.
- Evt. kolla lägenhet om HoforsHus säger det *HOPPAS*
- Städa upp i källaren lite med påsar och sånt.
- Umgås med älsklingen, får inte så mycket tid åt varandra men i morgon får han jullov och ska inte jobba så mycket så det blir skönt.

Nää nu blir det frukost, hörs senare! Ska försöka bli bättre på att skriva idag, vet ju att ni älskar min blogg ;)

Inga kommentarer: