lördag, december 19, 2009

LÖRDAG?

Idag känns det inte riktigt som att det är Lördag om jag ska vara ärlig. Har inte gjort ett skit förutom att jag nyss har duschat, och jag hatar att mitt hår är så slitet. Man ska inte behöva sätta i hårinpackning varje gång man duschar precis för att håret ska bli mjukt.

Vet inte vad som händer ikväll riktigt, ska väl lägga mig ner och drömma om att jag och Tobias får en lägenhet vilket jag hoppas kommer ske på Måndag, om inte Hoforshus ringer mig då ringer jag dom.

Hm, vad händer ikväll då?
-Antingen åka till Sandviken när Tobias har slutat, dra ut och leka i snön där och umgås med folk.
- Leka med bebisarna på bordet, så dom får springa av sig lite.
- Film och myskväll.


Bilden är 3 år gammal, hade inte septumpiercing där men hade en till ring på sidan av läppen!

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack! ;D
Nja, vill nog inte ha den runt handleden eller foten men någonstans ska den! (: