tisdag, december 15, 2009

VILL HA

Åh kunde inte hålla mig att blogga tills jag kommer hem! Stod och funderade när jag duschade vad jag verkligen vill ha. Saker jag skulle bli överlycklig av att få! Fast jag får nog drömma vidare tills det finns pengar i plånboken så man kan inskaffa sig dessa prylar.

  • Hårblås & Plattång -Ni som känner mig vet att mitt hår var mitt allt förut, dock så har jag förstört det av all färgning, dreads m.m Men plattång och hårblås är något som jag är i stort behov av och plattång har jag men den kan skrotas för den tar så dåligt, håret blir ännu mer slitet av det.
  • STOR Platt-TV - Jag och Tobias har en liten fjuttig TV, en tjock tv. Jag hatar den och kan knappt kolla på något för jag mår dåligt och våran syn blir förstörd av den lilla skiten. Den vill jag kasta från balkongen och ha en platt fin stor 42" eller 50" TV på vår "snart" fina TV-bänk.
  • Utlandsresa - All stress, alla tankar och jobbiga saker som vart nu under hösten. Tobias går i sömnen, är stressad av körkort, traktorkörkort, truckkort, lastbilskort, JOBBET, vänner, skolan och en arbetslös flickvän tar död på honom. Tänk er då sportlovsveckan han har i Februari väl? En utlandsresa på 1 vecka, bara att koppla av, sola, bada och umgås med varandra han och jag. Skulle gråta av lycka om jag stod hand i hand med Tobias på en strand och känner havets lukt och vågorna plaskar på våra fötter. Cypern, Malliorca, Caranrieöarna, Thailand eller Egypten.
  • LÄGENHETEN - Till lägenheten behövs dammsugare, Kaffebryggare, Tekokare, Kastruller, Stekpannor, Micro, Bestick, Dukar, mattor, Sängkläder x2, Kaffemuggar, Glasskålar, Bakformar(till ugn), Sop m kvast, Torka-golvet-mopp-grej. Plus en massa massa mer saker man aldrig har råd att köpa, sånt finns snart inte längre där så står man utan. Sånt önskar vi oss verkligen i julklapp.
  • PENGAR - Tänk dig vinna 10 000 kr, då kunde man handla det man ville ha till lägenheten, småsaker som en ny duk, en lampa till sovrummet som vi inte har, gå ut och äta på något fint ställe jag och Tobias.
Vet att denna dröm inte kommer slå in förns det finns pengar där att köpa detta, och det lär dröja. Men ville bara dela med mig lite av det jag drömmer om!

Nu ska jag hämta mitt hjärta, mitt allt, mitt liv, min älskling, min självsfrende, min älskade Tobias!

Inga kommentarer: