onsdag, december 02, 2009

091202

Goddagens gott folk! Uppdaterade inge mer igår för jag och Tobias hade fullt upp efter vi fikade på eftermiddagen, vi stod och skrapade bilen i 30 minuter, fick till och med skrapa insidan, nu är det riktigt kallt ute. Idag skiner solen men marken är helt vit av frost.

Vi hämtade kusin Cathrine igår iallafall, bytte bil och sen åkte vi och handlade tacosgrejer. Gjorde tacos och åt sen drog vi 3 in på bio i Gävle. Vi såg 2012, kom hem 00:45 inatt först så idag vaknade man 10:00. Har diskat och gjort mat nyss så vi har ätit, potatis och fiskpinnar. Vet inte va jag ska göra riktigt idag, vi får se.

1 kommentar:

Lily sa...

Svar: Men hejsan! TACK för din supergulliga kommentar, det värmer verkligen!! : )

Jag lottar fram vinnare i de tävlingar där det inte är någon motiveting med : )

Kram Linda!
Och du..? Jag har faktiskt två tatueringar jag också ; ) Hade piercing i tunga och navel, men dom har jag plockat ut : )