måndag, december 21, 2009

DUSCHA

Sådärja, nu börjar min dag leda mot sin kväll. Klockan slår snart 18:00 och jag och mamma är hemma här, Tobias och pappa jobbar och slutar sent så snart ska mamma börja med maten, finsk makaronelåda *mumsigt*.

Idag ringde jag HoforsHus och ska återkomma i morgonbitti. Sen har jag vart hemma och gått igenom alla påsar efter filmen som jag inte hittar, har lånat om dom 1 vecka till så den ska jag hitta tills dess. Sen så har jag städat och donat med alla mina och Tobias påsar och väskor nere i källaren.

Ska slänga i en tvätt nu sen ska jag göra ren buren till mössen, äta och sen ta mig en lååååång sköööön dusch med hårinpackning. Skulle egentligen färgat håret men det får bli i morgonkväll eller på onsdagmorgon.

Funderade först på att göra slingor i det svarta, som på bilder här brevid, sådär såg mitt hår ut i sommras. Men jag passar bäst i helsvart hår så det får bli så.

Inga kommentarer: