torsdag, december 03, 2009

TRÖTT

Godkväll! Vilken dag, är helt slut i kropp och själ.
Sitter med Tobias i soffan och äter lite chokladpraliner nu och ser på tv, blir tidig säng idag och i morgon ska jag sova hela dagen kan jag lova, hoppas jag inte vaknar tidigt bara för det.

Shoppat lite idag också, ett par svarta spända jeans med dragkedja längst ner, lite smink, ett linne och småsaker. Det är jag värd idag tycker jag.

Nu ska jag gosa ihop mig med Tobias i soffan och pussas och kramas med honom! I morgon kommer helgens schema upp, lite saker som händer, 40 års fest bland annat. Säger godnatt nu för jag orkar inte skriva mer senare, finns inget att skriva heller. I morgon är det en ny dag och nya tag! Nästa = SKAFFA JOBB

Glömt berättat att jag och Tobias har ju köpt chokladkalendrar och vi hade tappat bort dom, så vi låg efter 3 dagar, alltså 3 chokladbitar. Men nu ikväll tog vi oss i kragen och letade på dom, mumsigt gott var det att få äta 3 bitar direkt.

GODNATT

Inga kommentarer: