måndag, december 07, 2009

091207

Godmorgon! Idag gick jag och Tobias upp vid 09:00 tiden. Åt gröt, mumsigt 1 gång men inge mer! Sen skjutsade jag honom till bussen och jag åkte ner till pappa, kom väl hit till 11 tiden ungefär och just nu är det sms terror på min mobil, säkert 10 olika jag smsar med. Nämligen så att jag ska fylla i en tatuering idag så mot kvällningen ska jag åka och göra det annars vet jag inte vad som händer idag alls! Vi får helt enkelt se!

Måste säga GRATTIS (igen) till Cicci, min storebrors vackra flickvän som fyller år idag! Hoppas du får en helt underbar dag, kram! <3


En av mina 10 tatueringar!

2 kommentarer:

Cicci sa...

Tack tack igen!!=)

Jenni sa...

Du har väl inte 10 tatueringar? :S Eller det beror på hur man räknar. Men som dina 3 kinatecken räknar jag som EN tatuering