torsdag, december 31, 2009

SISTA INLÄGGET, NYÅRSAFTON 2009

Idag har jag och Tobias flyttat allting, det ända vi har kvar att göra är att plocka undan alla kartonger, vika in alla kläder och sen köpa gardinstänger till alla 3 rum. Sen är det inte alls så mycket mer att göra. Har haft fullt upp hela dagen och kört tusentals lass med möbler och burit och vart i Sandviken och shoppat saker för flera tusen så nu är man pank igen, det ända vi har pengar till är lite mjölk under denna månad, får leva på nudlar.

Nu är vi nere hos mamma och pappa och har nyss ätit världens godaste middag med hemmagjord potatisgratäng, fläskfile, grekisk sallad och bröd. Till efterrätt blev det Blåbärs-cheescake, helt underbart gott.

Nu ska vi kolla på lite tv, sen spela lite spel och äta ost och kex. Vid tolvslaget ska vi skåla in det nya året sen ska jag och Tobias bege oss mot våran fina lägenhet igen, första natten där idag.

Innan jag avslutar detta inlägg får jag önska er en riktigt fin nyårsafton och god fortsättning.
Ska bli underbart att skåla in nya året med min älskling Tobias. Finns bara några saker jag stör mig på, vår lilla TV, 120 sängen som är liten och pengar. Hoppas att detta blir ändring nästa år, för får panik av dom 3 sakerna.

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: