tisdag, maj 04, 2010

LÅÅÅNG DAG

Godkväll! Kom hem för 1 timme sedan så då gjorde jag och Tobias mat, finsk makaronelåda, finnar som vi är. HAHA, fast jag är bara 25% finsk, sen 2 andra länder. Är inte ett dugg svensk, men det kanske ni viste?

Tidigare idag dammsög jag och gjorde rent hela kattlådan, köpte kattsand på djuraffären, DYR men den verkar bra och den luktar lavender så all skit och kisslukt försvinner vilket är skönt för annars stinker det starkt i lägenheten, speciellt när Alice löper.
Sov ett tag på eftermiddagen också, sen kom Tobias hem och då åker jag och hämtade Annso och sen var vi och handlade sen umgicks vi med Katta hos Annso medans jag blekte mer slingor i hennes hår, dock blev det inge bra denna gång för istället för slingmedel tog i blekning så vart inte riktigt lika ljust som det andra håret. Men men, det ska vi fixa..

Nu kollar vi på film sen ska i lägga oss.. I morgon är det möten och lappar som ska fixar sen ska jag tvätta fönster, sov gott med er!

Tog en bild så ni får se hur jag såg ut idag, hehe!
Har tatt ut båda piercingarna i näsvingarna som ni ser.
Ska jag ha dom i eller ur (som bilden) ?

1 kommentar:

Rebecka sa...

Om jag får säga min mening angående dina piercings så skulle jag säga att du ska ta ut den "tjurringen" vet inte vad den heter... Septum? Och ha en vanlig näspiercing i ena näsvingen och sen dom andra två. Den näsvingen som är tvärsemot den i överläppen, alltså inte på samma sida så att säga. Det lovar jag skulle bli skitsnyggt! Självklart ditt val, men min åsikt. Egentligen tycker jag du ska ta ut allihopa, möjligtvis ha kvar en i ansiktet. Men det antar jag att du inte vill ;) Prova mitt förslag o se hur det ser ut bara!