onsdag, maj 12, 2010

IDIOTJÄVEL

Fan vad förbannad jag blir. Ska iallafall åka in och lämna mobilen om 1 vecka först, kommer ju aldrig få tillbaka den för det tar ju fan flera månader för dom sega arslerna att skicka iväg allting också.

Iallafall så är mina föräldrars granne här nere och springer omkring och dricker öl, alkoholist som han är. Pappa och brorsan tvättar bilar och Tobias är ute och snackar med dom. Iallafall så satt jag i köket och läste tidningen så ser jag grannen ställer sig mot vårat lillhus här ute på tomten och pissar på det, JÄVLA ÄCKELIDIOT. Han har 5 meter att gå till sin egna jävla tomt och urinera men då ställer han sig och pissar på vårt hus. Så jävla förbannad jag blir!

800 kr i böter kostar det om man urinerar på allmän plats, lär väl gälla andras tomtar också? Okej finns inga poliser här nu som såg det där men det där jävla äcklet borde fan gå hem och dricka tills han deckar.

Hur fan ska denna dag sluta?

Inga kommentarer: