måndag, maj 24, 2010

HELVETE

Jag har städat hela lägenheten, dammtorkat, dammsugit och torkat golven. Sen tänkte jag börja måla lite lister runt dörrarna här i lägenheten som var helt bortnött med färg, såg att dom som bott här förut också målat.

När jag gjort alla dörrlister och stolarna i köket som var lite utnötta så gick jag och pissade. Då har jag BRAK kadunst i hallen, hade målarfärgsburken på en pall i hallen och hade satt in Alice i tvrummet så hon inte skulle stryka sig på det nymålade, tänkte inte på att dörren är konstig in till vardagsrummet,har en glasdörr. Iallfall så hela golvet, väggen i hallen och vår matta var helt vitt, Alice måste ha tryckt på dörren sen hoppat upp och haft sen hinken med färg, var en stor hink.

Iallafall så tog jag bort henne som stod och slickade i sig massa färg, Någon som vet om det är farligt? Sen så råkade jag halka till på golvet i färgen när jag höll på att torka som en idiot, plast ner på knäna och hela mina svarta leggins var helt vita och mina ben och fötter. Sen ringde min mobil och jag sprang till vardagsrummet då ser jag att det droppar fullt med färg efter mig, fan så förbannad jag var. Nu har jag torkat och skrubbat bort alla färg på väggen, golvet och mattan , men mattan lär tvättas så får vi se om det går bort. Har nyss duschat själv iallafall, helt vit var jag i håret också, haha. Ska hänga tvätt nu sen ta något och äta innan jag spyr.

tjusigt vist?
Då var inte det där hela mattan heller, den största fläcken blev inge med.
Tog kort på stolen, man ser att det är helt utnött
Sådär såg det ut, helt jävla utnött.

1 kommentar:

L sa...

beror på vad det var för färg men jag kan inte tänka mig att det är nyttigt.
håll koll på avföringen och eventuella kräkor, allmäntillstånd osv ett tag framöver.

är nog ingen fara.