fredag, maj 21, 2010

FREDAGSMYS

Nu har jag varit duktig och sökt 2 jobb och fler blir det under dagen, ska bara försöka få ner nå bra Personligt brev som jag skickar med CV-t.

Ska väl ta och höra av mig till Malin H sen också, hon slutar runt lunch från skolan så har hon en bit att åka hem från Gävle också, vi ska ut och gå idag och knäppa massa kort ute. Hoppas vädret blir bättre annars gör vi det ändå, sålänge det inte spöregnar ute. Fick med mig en tallrik med mat från föräldrarna igår med Hasselbackspotatis, beasås och kycklingfil´e sen en skål med sallad så ska äta det till lunch, gottigott. Brukar ju bara äta 1 gång om dagen men senare ikväll ska jag och Tobias göra nå mumsig god mat, men vet inte vad riktigt, TIPS? ge mig snälla. Vi ska ha riktig myskväll idag med film och kanske en skål med popcorn och ett glas läsk (inträffar bara ibland på helgerna). Som sagt, slutar man äta godis och dricka läsk så tar det några dagar sen är suget borta helt.


Jag älskar min Tobias mest av allt på denna jord.
Finns ingen annan person som skulle kunna ersätta din plats i mitt hjärta,
tack vare dig jag andas älskling.
Vi förlovade oss den 2/11 2009.

Inga kommentarer: