fredag, maj 14, 2010

BELLA & TYRA SHOW

Någon som kollat in Bella & Tyra show nu när det kommit upp på Nyheter24?

Jag och Tobias kollade nyss in det, haha! Fyfan vilken falsk jävel Kissie är i verkliga livet också. Ett tag tänkte jag faktiskt att hon kanske är snäll, söt m.m och nu när jag såg detta har jag verkligen ändrat min åsikt. Okej, jag har aldrig gillat den där jävla bimbon men ändå.

Kissie sitter där i studion och säger att Kissie vs Alexandra (som hon heter) är två helt olika personer, att hon provicerar för att få läsare, därför hon hatar allt och alla i sin blogg. Och hon säger att i verkliga livet, alltså IRL är hon snäll och inte den där elaka människan. MEN VAD GÖR HON DÅ? Jo han sitter där och är helt uppkäftig mot Bella och Tyra som fan inte gjort henne ett skit, haha!

Hon är fan precis lika IRL som i sin äckliga blogg. VAD tycker ni?