måndag, maj 31, 2010

100531

Hej! Gick upp runt 09:00 idag.. Kunde knappt komma upp ur sängen. Hela min svank hugger och värker, hela min rygg är helt sne så har väl fått nå ryggskott. Skulle hellre att det värkte i ryggen m.m men nej nu är det i svanken så jag kan gå jättesakta helt sne för att det inte ska göra så ont.
Någon som har tips vad man kan göra så det kommer släppa ?

Har betalt räkningarna så det är klart, nu ska jag bara sitta här fast det är så fint väder ute. Orken finns inte att göra något när man är helt handikappad och inte ens kan gå eller knappt sitta.


3 kommentarer:

Jenni sa...

uppsök läkare?

Anonym sa...

Jag brukar få jävligt ont i svanken när jag har urinvägsinfektion.. bara ett tips :) //fia

L sa...

värmedyna, vetekudde etc, värme helt enkelt och försök gå lite. vet att det är svårt och så gott som omöjligt när det gör ont men det blir bara värre om du inte rör dig alls.
jag har problem med min rygg och svank och får ofta låsningar sådär.
värme och painkillers is tha shit.
tigerbalsan tycker jag personligen är bullshit och bara luktar illa men många gillar det.