fredag, maj 21, 2010

100521

Godmorgon till er som nyss vaknat, själv har man varit vaken sedan klockan 04:00 då jag gick upp och kokade kaffe och brädde smörgåsar till mig och Tobias. Väckte han 04:30 så åt vi frukost och kollade på TV.

När Tobbe drog till bussen i världens spöregn så satt jag mig och kollade på Bella & Tyra show på Nyheter24 som jag missade igårkväll när det sändes live på nätet. För er som inte såg det, gå in och kolla för kändisfrisören Bobby och MakeUp artisten Gabbi gästade showen så man fick mycket tips inom hud, smink och hår, riktigt intressant.

Inatt har jag knappt kunnat sova, skitjobbigt. Inte sovit bra på typ 2 veckor. Tobias har kallsvettats hela natten så sängen var helt blöt, det har ju åskat som fan hela natten och spöregnat och det är mörkt ute, stor moln över hela himlen och regnar så blir nog skitväder idag med, jag och Malin H som skulle ut och gå idag och fota massa ute, får se om vi kanske fotar hemma istället och umgås bara.

Nu ska jag kika på någon film, men vet inte vilken. Hörs om ett tag igen!

Jag igår..

Inga kommentarer: